Dansk Erhverv: Fine takter om sociale medier i DR-plan
DR's nylancerede digitale strategi indeholder en passus om, at DR vil "tilpasse" sin tilstedeværelse på sociale medier, og det glæder interesseorganisationen Dansk Erhverv, som kalder det et "skråplan", hvis fx Youtube er primær indgang til DR's indhold.
![Foto: PR/Dansk Erhverv](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13339436.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7htyjaa15acbfgd610z.jpg)
Interesseorganisationen Dansk Erhverv nikker anerkendende til DR's melding om, at public service-organisationen vil tilpasse sin tilstedeværelse på sociale medier, så formålet mere entydigt bliver at tiltrække brugerne til DR's egne platforme.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.