Finansielle virksomheder benytter influencere i højere grad

Flere og flere finansielle virksomheder benytter sig af influencere, men de fokuserer ikke nødvendigvis på finfluencere, for de er stadig en niche i influencerverdenen, fortæller direktør bag Represented by Bloggers Delight.
Foto: PR / Bloggers Delight
Foto: PR / Bloggers Delight

Der kommer flere og flere finfluencere til Danmark, men der er endnu ikke særlig mange, der kan leve af det. Det er vurderingen fra Henrik Akselbo, der er adm. direktør og stifter i influencerbureauet Represented by Bloggers Delight.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu