Finansielle virksomheder benytter influencere i højere grad
Flere og flere finansielle virksomheder benytter sig af influencere, men de fokuserer ikke nødvendigvis på finfluencere, for de er stadig en niche i influencerverdenen, fortæller direktør bag Represented by Bloggers Delight.
![Foto: PR / Bloggers Delight](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10228317.ece/ALTERNATES/schema-16_9/henrik%2520Akselbo.jpg)
Der kommer flere og flere finfluencere til Danmark, men der er endnu ikke særlig mange, der kan leve af det. Det er vurderingen fra Henrik Akselbo, der er adm. direktør og stifter i influencerbureauet Represented by Bloggers Delight.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Lunar er skeptisk over for "finfluencere"
For abonnenter