Lunar er skeptisk over for "finfluencere"

Lunar har i alle sine leveår brugt influencere til markedsføring, men det nye fænomen "finfluencere" bekymrer banken.
Lunar vil gå udenom finfluencerne i dens markedsføring. | Foto: PR/Lunar
Lunar vil gå udenom finfluencerne i dens markedsføring. | Foto: PR/Lunar

Flere og flere finansielle virksomheder benytter sig af influencere. Lunar er en af de danske banker, der om nogen er kendt for at have anvendt influencere som marketingsform.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu