OMD forbedrede bundlinjen trods dalende omsætning i 2020
Lavere medarbejderomkostninger var med til at udløse et resultatløft sidste år for medie- og rådgivningsbureauet OMD i Danmark.
![Peter Gottfredsen er nordisk chef i Omnicom Media Group og for OMDi Danmark. | Foto: PR/Omnicom Media Group](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13045689.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7g5i77g5whs18mtqtbiq.jpg)
Mindre forretning fra eksisterende kunder trykkede toplinjen en anelse i corona-året 2020 hos bureauet OMD, der er en del af Omnicom Media Group. Det viser selskabets årsregnskab.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.