Ungt podcastbureau vil udbygge programmatisk spor: "Vi skal lære bureauerne op i digital lyd"
Podcastbureauet Podads sælger kommercielle partnerskaber for ca. 30 uafhængige podcasts og satser i stigende grad på programmatisk salg af reklamespots. Det siger adm. direktør Anne-Kathrine Pommergaard, som har øje på spirende konkurrence i det danske marked.
![Ann-Kathrine Pommergaard tiltrådte i december som adm. direktør for podcastbureauet Podads. | Foto: Morten Wøldike](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13037249.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7g4dusi5fqae40fv2ld.jpg)
Med inspiration fra udlandet - bl.a. USA, Storbritannien og Sverige - hvor annoncering i podcast har været i kraftig vækst, gik det danske podcastbureau Podads sidste efterår i gang med at opdyrke de kommercielle muligheder i det voksende podcastmarked på dansk grund.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.