A4 Medier-formand forventer journalistisk kvalitet og abonnementsfokus fra ny direktør

Det strategiske kursskifte i retning af større vægt på abonnementsindtægter skal fortsætte hos A4 Medier under ny direktør, lyder det fra selskabets formand. Den nye direktørs fortid i fagbevægelsen er en fordel i den "samlede bagage", men har ikke været udslagsgivende for ansættelsen.
Foto: Screenshot fra A4 Overenskomst
Foto: Screenshot fra A4 Overenskomst

Når Kristian Madsen fra 1. maj stiller sig i spidsen for A4 Medier som adm. direktør og ansv. chefredaktør, så skal han være garant for journalistisk kvalitet og en fortsat udvikling af medieselskabet, så det får mere vægt på abonnementsforretningen. Sådan lyder nogle af sigtelinjerne fra Michael Jacobsen, bestyrelsesformand for A4 Medier og sekretariatschef hos Fagbevægelsens Hovedorganisation.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu