Ny direktør om opgaven i spidsen for A4 Medier: Det er et skib, der skal vendes
A4 Mediers brand skal stå skarpere, journalistikken skal blive "endnu bedre", og der skal sorte tal på bundlinjen. Sådan lyder nogle af programerklæringerne fra A4 Mediers kommende direktør og chefredaktør, Kristian Madsen.
![Kristian Madsen kom til Politiken for mere end ti år siden og har blandt andet været korrespondent i USA for avisen, som han nu forlader. | Foto: Finn Frandsen](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12844967.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20090812-193705-pf-1920x1079we%2520(1).jpg)
Efter et årti på Politiken sætter Kristian Madsen sig på arbejdernes internationale kampdag, 1. maj, i stolen som ansv. chefredaktør og adm. direktør for A4 Medier, som driver nicheportalerne A4 Arbejdsliv, A4 Arbejdsmiljø og A4 Overenskomst, og hvis hovedejer er fagbevægelsens medieselskab A-Pressen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.