Briefing: Ugen i mediebranchen
Jysk Fynske Medier investerer i lokaljournalistiske satsninger, kulturminister opfordrer til at slå koldt vand i blodet, når det gælder udsigten til forhandlinger om et nyt medieforlig, og regnskabstal var der fra bl.a. JP/Politikens Hus, Zetland og A4 Medier. Kom med på rundtur i ugen i mediebranchen.
![Jysk Fynske Medier med adm. direktør Jesper Rosener i spidsen præsenterede i ugens løb en plan om at investere 30 mio. kr. i nye lokaljournalistiske tiltag. | Foto: Joachim Ladefoged/ERH](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12811714.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7es66vdl5hephrltbmo.jpg)
Endnu en uge er gået i den danske mediebranche og omegn, og det er minsandten - i kalendermæssig forstand - blevet forår. Hvad der har rørt sig i den første forårsuge, kan du blive klogere på lige hér.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Hvad sker der egentlig med den officielle trafikmåling?
For abonnenter