Selskab inden for influencer marketing lander tocifret millioninvestering
![Zeth Edwardsen, adm. direktør, Woomio. | Foto: Martin Lehmann](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12711453.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7e7yy3k4v941dvt74kum.jpg)
Selskabet Woomio, der bl.a. står bag et værktøj til måling af influencer marketing-kampagners effekt, har fået en investering på 20 mio. kr. fra bl.a. Vækstfonden og Nordic Makers, skriver Børsen.
De friske midler vil Woomio bruge på at gå i land i England, Tyskland, Holland og Belgien. I ejerkredsen er bl.a. Hummel-ejer Christian Stadil.
Woomio havde i 2019/20, der dækker perioden 1. februar 2019 til 31. januar 2020, en bruttofortjeneste på godt 2,4 mio. kr. og fik et underskud på 4,1 mio. kr. Adm. direktør for selskabet er Zeth Edwardsen.