Selskab inden for influencer marketing lander tocifret millioninvestering

Woomio har rejst 20 mio. kr. hos bl.a. Vækstfonden, og penge skal gå til europæisk ekspansion.
Zeth Edwardsen, adm. direktør, Woomio. | Foto: Martin Lehmann
Zeth Edwardsen, adm. direktør, Woomio. | Foto: Martin Lehmann

Selskabet Woomio, der bl.a. står bag et værktøj til måling af influencer marketing-kampagners effekt, har fået en investering på 20 mio. kr. fra bl.a. Vækstfonden og Nordic Makers, skriver Børsen.

De friske midler vil Woomio bruge på at gå i land i England, Tyskland, Holland og Belgien. I ejerkredsen er bl.a. Hummel-ejer Christian Stadil.

Woomio havde i 2019/20, der dækker perioden 1. februar 2019 til 31. januar 2020, en bruttofortjeneste på godt 2,4 mio. kr. og fik et underskud på 4,1 mio. kr. Adm. direktør for selskabet er Zeth Edwardsen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu