Influencerbureau: Nedlukning har sparket til markedsføring af webshops
Selvom coronakrisen har mærket salget hos landets største influencerbureau, er der også et lyspunkt fra nedlukningen af landet, som Bloggers Delight forventer vil skubbe til markedsføring og salg fremadrettet.
![Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12672719.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7dysj9fxrf91eu96kkj3.jpg)
Nedlukningen af Danmark i marts fik de mange annoncører til at trække i nødbremsen og sætte kampagner på pause. Et træk, der har været en dyr omgang for de fleste medieplatforme, der sælger annonceplads - heriblandt influencerbureauet Bloggers Delight.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.