Ekstra Bladet og Adform i nyt samarbejde om indkøb via førstepartsdata
Ny teknologi, som Adform har udviklet, skal gøre indkøb via førstepartsdata nemmere i det automatiserede indkøb og gør i første omgang Ekstra Bladets førstepartsdata tilgængelig.
![Foto: PRIVATFOTO/MBV](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12702888.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7e5kl213cs8glgrtl9s.jpg)
Adforms annonceplatform til digitale kampagner får nu også Ekstra Bladets førstepartsdata på plakaten. Det oplyser Adform og Ekstra Bladet i en pressemeddelelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.