Ekstra Bladet og Adform i nyt samarbejde om indkøb via førstepartsdata

Ny teknologi, som Adform har udviklet, skal gøre indkøb via førstepartsdata nemmere i det automatiserede indkøb og gør i første omgang Ekstra Bladets førstepartsdata tilgængelig.
Foto: PRIVATFOTO/MBV
Foto: PRIVATFOTO/MBV

Adforms annonceplatform til digitale kampagner får nu også Ekstra Bladets førstepartsdata på plakaten. Det oplyser Adform og Ekstra Bladet i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu