Schibsted-bureau trodser corona og leverer rekordår

Omsætningen slår i 2020 rekord hos Schibsted Partnerstudio, som beskæftiger sig med content marketing.
Foto: Schibsted
Foto: Schibsted

Det er tidligere beskrevet, at content marketing fylder meget på det norske reklamemarked, og hos Schibsted mærker man sågar fremgang. Mediekoncernens bureau Schibsted Partnerstudio, der beskæftiger sig med netop content marketing, har således haft et særdeles godt år. Det skriver Medier24.

"Vi kan ikke dele tal endnu, men omsætningsmæssigt har det været et rekordår. Vi satte os et ambitiøst vækstmål i januar. Det har vi fordoblet. Vi er meget tilfredse," siger bureauchef Jonas Brynildsrud.

Schibsted Partnerstudio leverer indhold til kunder, og bureauchefen kan afsløre, at man i 2020 har haft indtægter for 10 mio. norske kr. svarende til cirka syv mio. kr. på podcastproduktion. De gode resultater betyder, at bureauet skal ud at hyre ti nye medarbejdere. Derefter vil bureauet beskæftige 62 medarbejdere.

Bureauet er resultatet af en sammenlægning af VG Partnerstudio og Schibsted Brand Studio.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu