Norske annoncører bruger milliarder på indhold

Content marketing vinder frem i annoncørernes budgetter. I Norge bruger annoncørerne samlet set tre mia. kr. på annoncørbetalt indhold ifølge ny europæisk undersøgelse.
Foto: /ritzau/Thomas Borberg
Foto: /ritzau/Thomas Borberg

I Norge er investeringerne i content marketing blevet en stor del af reklamemarkedet. Ifølge en ny stor europæisk undersøgelse lavet af International Content Marketing Forum investeres der tre mia. kr. årligt i den relativt nye reklametype, der bygger på indhold, der har redaktionel karakter. Det skriver det norske medie Kampanje.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu