Berlingske Media følger ikke efter Politikens farvel til programmatisk salg
Det bliver ikke Berlingske Media, der følger i hælene på Politiken, der i sidste uge annoncerede et farvel til programmatisk salg fra årsskiftet.
![Foto: Niels Hougaard/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12597762.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20151123-082944-pf-1920x1079we%2520(8).jpg)
Politiken meddelte i sidste uge, at det fra årsskiftet vil være slut med at købe bannerannoncer programmatisk. Dén retning har Berlingske Media ikke tænkt sig at gå, skriver Markedsføring.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.