Politiken sætter en fjerdedel af banneromsætning på spil med farvel til programmatisk salg
En del af omsætningen fra bannerannoncer kan falde væk på kort sigt, men Politiken satser på vækst på den lange bane ved at droppe programmatisk salg. Flere kvalitetsparametre kommer til at fylde mere, lyder det fra annoncedirektør.
![Thomas Røn Larsen, annoncedirektør, Politiken. | Foto: PR](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12586186.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7dcqbf9am3n15ddmmdm0.jpg)
Politiken siger farvel og tak til programmatisk salg af bannerannoncer og vil give annoncører sikkerhed for, at deres budskaber bliver set af brugere, der klikker sig forbi Politiken.dk.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.