Ny annonceplatform vil være den helt store markedsplads for danske medier
De seks mediehuse, der står bag den nye annonceplatform, Publisher Platform, vil gerne have flere medier ombord, siger formand, der lige som et mediebureau peger på ét led, der kræver arbejde for at gøre sig gældende mod Google og Facebook.
!["Ambitionen er, at noget af den økonomi, der går til Facebook og Google, lander herovre i stedet," siger formand for Publisher Platform, Kenneth Brenøe. "Hvis man melder sig ind, skal man i princippet stille hovedparten af sine annoncer til rådighed," siger Kenneth | Foto: PR/TV 2](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12457480.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7ckncrukc7muvo0xgo8.jpg)
Seks mediehuse lancerede torsdag en fælles annonceplatform med navnet Publishers Platform, og ambitionerne er store hos Kenneth Brenøe, der chef for digitalt salg hos TV 2 og formand i den forening, der har sat platformen i verden.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.