Seks mediehuse tager kampen op mod Google og Facebook med ny salgsplatform
Med en ny fælles annonceplatform vil en stribe af landets største mediehuse styrke deres markedsandel på det digitale annoncemarked i konkurrencen mod især globale techkoncerner. Annoncer sælges baseret på kontekst og ikke cookies.
![Foto: Jens Dresling/Politiken/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12456291.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20140625-065202-pf-1920x1078we.jpg)
Knap et år efter tankerne om en fælles annonceplatform blev luftet, er den nu klar til at gå i luften. Det meddeler mediehusene bag i en meddelelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.