Egmont-selskab skifter kurs efter delvis lukning af Københavns Lufthavn
Selskabet Airmagine, der sælger lufthavnsreklamer og er en del af Dansk Reklame Film under Nordisk Film og Egmont, må lægge salget om, når en stor del af lufthavnen det næste år lukker.
![Foto: PR/Airmagine](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12568494.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7d8nfd0nf3nt2yzvmon.jpg)
Københavns Lufthavn tager konsekvensen af aflyste afgang og tomme passagersæder og lukker fra 25. november omkring 40 pct. af lufthavnen indtil udgangen af 2021. Det meldte selskabet ud tidligere tirsdag, skriver bl.a. Check-in.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Norsk reklameomsætning er i "forsigtig fremgang"
For abonnenter