Norsk reklameomsætning er i "forsigtig fremgang"

Selvom der er langt op til sidste års tal, er der optimisme at spore hos de norske mediebureauers brancheorganisation. Juleperioden skal være med til at indhente noget af det tabte.
Indkøbet af reklameeksponeringer som outdoor er i forsigtig bedring i Norge | Foto: Erik Johansen/NTB/Ritzau Scanpix
Indkøbet af reklameeksponeringer som outdoor er i forsigtig bedring i Norge | Foto: Erik Johansen/NTB/Ritzau Scanpix

De norske mediebureauer har efter årets første ti måneder købt annonceplads for et beløb, der er 14,8 pct. mindre end i samme periode sidste år. Der er dog fremgang at spore, skriver Medier24.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu