Det norske annoncemarked fik coronasmæk – men juni viser positive tegn

Coronakrisen har udløst et væsentligt omsætningssvigt for norske mediebureauer, men juni måned viser tegn på, at det værste har lagt sig ifølge norsk bureauorganisation.
Foto: Jonas Olufson
Foto: Jonas Olufson

Norske mediebureauer købte reklameplaceringer på vegne af annoncører for 3,97 mia. norske kroner - svarende til knap 2,75 mia. kr. - i løbet af første halvdel af 2020. Det er et fald på 17,9 pct. sammenlignet med første halvår sidste år, skriver norske Kampanje.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu