Det norske annoncemarked fik coronasmæk – men juni viser positive tegn
Coronakrisen har udløst et væsentligt omsætningssvigt for norske mediebureauer, men juni måned viser tegn på, at det værste har lagt sig ifølge norsk bureauorganisation.
![Foto: Jonas Olufson](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12285582.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7bfu5baqjkpocenn1qu.jpg)
Norske mediebureauer købte reklameplaceringer på vegne af annoncører for 3,97 mia. norske kroner - svarende til knap 2,75 mia. kr. - i løbet af første halvdel af 2020. Det er et fald på 17,9 pct. sammenlignet med første halvår sidste år, skriver norske Kampanje.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.