Annoncører trak sig fra Facebook allerede inden juli-boykot
Over halvdelen af de største annoncører, som har vendt Facebook ryggen i juli, havde i forvejen sænket reklameinvesteringerne på platformen, viser analyse.
![Foto: Erin Scott/Reuters/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12280335.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20200708-115546-6-1920x1077we.jpg)
Boykot eller ej - flere store annoncører ville alligevel have brugt færre penge på Facebook-annoncering i 2020 - og flere begyndte allerede at skære ned sidste år. Det skriver Digiday på baggrund af en opgørelse fra analysevirksomheden Pathatics, som beskæftiger sig med det digitale annoncemarked.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.