Medstifter og chefredaktør køber Quartz af japansk medieselskab
Faldende omsætning kombineret med coronakrise har fået japansk medieselskab til at sælge erhvervsmediet Quartz blot to år efter opkøb.
![Yusuke Umeda er adm. direktør i Uzabase, som efter to års ejerskab har solgt Quartz. | Foto: Yuri Kageyama/AP/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12547644.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20180703-072848-4-1920x1079we.jpg)
Det japanske medieselskab Uzabase købte i 2018 erhvervsmediet Quartz for 86 mio. dollars svarende til ca. 540 mio. kr., men mediet kommer allerede nu på nye hænder igen. Det skriver The Wall Street Journal.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Coronakrise sender amerikanske medier ud i besparelser
For abonnenter