Bureauer venter største reklamedyk siden finanskrisen – og bedring i 2021
Selvom sommeren delvist har forbedret udsigterne, forventer mediebureauer et tocifret procentuelt fald i reklameomsætningen i år for første gang siden finanskrisen. Kun én kategori kan undgå fald, mener bureau.
![Så godt som mennesketomme gader under coronanedlukningen i foråret har været med til at presse outdoor som annoncekanal. | Foto: Jens Dresling](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12376327.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7c2z2x1b7e0afpwuo60.jpg)
Forårets coronanedlukning og usikkerhed om økonomi og fremtid vil i 2020 skære den største luns af reklameomsætningen siden finanskrisen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.