Brancheforening ser bedring i digitalt annoncemarked – men venter fald for 2020
Det europæiske display-annoncemarked har taget vand i under coronakrisen. Men brancheforening ser tegn på, at tilbageslaget kommer til at være mindre dybt, end det så ud til i coronakrisens indledende fase.
![Foto: Elise Amendola/AP/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12213447.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20170619-210019-pf-1920x1079we.jpg)
Det tryk, som coronakrisen lægger på det digitale annoncemarked i Europa, bliver mindre tungt end først frygtet, vurderer IAB Europe, den europæiske brancheforening for det digitale annoncemarked, over for Digiday.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Dansk Annoncørforening vil lægge sig selv i graven
For abonnenter