Dansk Annoncørforening vil lægge sig selv i graven

En enig bestyrelse og ledelse foreslår, at Dansk Annoncørforening skal stoppe med at eksistere fra årsskiftet. Coronakrisen har udhulet det økonomiske grundlag for at videreføre det fælles talerør, lyder det.
Foto: Jens Dresling
Foto: Jens Dresling

Efter mere end 70 år som annoncørernes fælles stemme kan det snart være slut med Dansk Annoncørforenings eksistens, oplyser foreningen på sin hjemmeside.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu