Norske mediebureauer købte færre digitale annoncer sidste år
Den digitale annonceomsætning faldt blandt norske mediebureauer sidste år. Alligevel overhalede digitalt for første gang tv-katagorien, der faldt mere.
![Der blev investeret mere i outdoor-reklamer blandt norske bureauer sidste år, men mindre i både digitalt og tv | Foto: Tariq Mikkel Khan/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11877748.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc78uusizofb9v4w3cogb.jpg)
Mediebureauerne i Norge allokerede færre annoncekroner til digitale kanaler i 2019, skriver Kampanje på baggrund af tal fra den norske mediebureauforening.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Google vil udfase invasiv datajagt med cookies
For abonnenter