Tre ting kan ændre digitalt annoncemarked efter år med fri leg
Digitalt annoncemarked 2020: Igennem to årtier er det digitale annoncemarked vokset uhindret til et kæmpe marked, men også et vildnis, som både private og politikere vil regulere. MediaWatch ser på de tre mulige gamechangere, der kan ændre spillereglerne.
![Apples Safari-browser på Iphone har siden 2017 blokeret for tværgående tracking | Foto: Kiichiro Sato/AP/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11875392.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20160916-134623-pf-1920x1080we.jpg)
Vi ser ind i en fremtid, hvor en stadig større andel af annoncekronerne vil flytte fra print til de digitale platforme – og derfra også videre til udenlandske techselskaber som Facebook og Google.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.