Mediebureauer ser bedre dialog som vejen til mere medietransparens
Annoncørernes usikkerhed skal tages alvorligt, men vejen til mere transparens i mediebureauernes beregningsmodeller går et stykke hen ad vejen også på at stille flere spørgsmål, lyder det.
![Heine Jørgensen, adm. direktør, IUM. | Foto: PR/Mediabrands](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10172676.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Heine%2520J%25C3%25B8rgensen%2520Januar%25202017.jpg)
Det skal tages alvorligt, når tre fjerdedele af annoncørerne oplever, at der mangler transparens i mediebureauernes beregningsmetoder. Det understreger adm. direktør i mediebureauet IUM, Heine Jørgensen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.