Annoncører peger på fem indsatsområder i jagten på mere medietransparens

Tre fjerdedele af annoncørerne oplever, at der mangler transparens i mediebureauernes beregningsmetoder, viser Dansk Annoncørforenings seneste analyse, der blev præsenteret onsdag. Foreningen sigter mod at udarbejde rammeaftale for medieindkøb.
Holger Wilcks, adm. direktør, Dansk Annoncørforening. | Foto: PR/Dansk Annoncørforening
Holger Wilcks, adm. direktør, Dansk Annoncørforening. | Foto: PR/Dansk Annoncørforening

Der er plads til forbedring, når det gælder annoncørernes tillid til det digitale medieindkøb. Det er én af hovedkonklusionerne i en undersøgelse, som Megafon har foretaget for Dansk Annoncørforening, og som blev præsenteret onsdag formiddag på foreningens konference "5 skridt til bedre medietransparens i 2019".

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu