Mindre efterspørgsel på nyhedsovervågning får Infomedia til at skære i udgifterne

Udviklingen inden for den traditionelle medieovervågning er baggrunden for, at Infomedia har opsagt fem medarbejdere for at nedbringe omkostningerne, oplyser adm. direktør.
Foto: Screenshot fra Infomedia.dk
Foto: Screenshot fra Infomedia.dk

Det er udviklingen på markedet for klassisk medieovervågning, der i sidste uge fik Infomedia til at skære fem stillinger. Det oplyser selskabets adm. direktør, Thomas Vejlemand, til MediaWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu