Danske Medier om nej til irriterende online reklamer: Vi afventer klare rammer
Annoncørforeningen roser bureau-initiativ om at droppe indkøb af irriterende online reklamer, mens medieorganisation afventer ny mærkning, der er på vej, siger digital chef.
![Foto: PR/Danske Medier](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10185098.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Allan-Sorensen-danske%2520medier.jpg)
Mediebureauet Mindshare har i det nye år taget skridt til at bekæmpe irriterende og forstyrrende reklamer på nettet og forpligtet sig til droppe indkøb af bl.a. pop-ups, der hopper op i hovedet på brugerne og forlanger opmærksomhed.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.