Mediebureau kaster sig ind i kampen mod irriterende reklamer på nettet

Mediemarkedet risikerer at undergrave egen forretning, hvis brugernes irritation over online reklamer fortsætter med at stige. Det mener mediebureauet Mindshare, der nu dropper 12 af de mest problematiske online formater.
Martin Rasmussen er direktør for Mindshare Danmark og Nordics, som er en del af bureaugruppen GroupM | Foto: PR/Mindshare
Martin Rasmussen er direktør for Mindshare Danmark og Nordics, som er en del af bureaugruppen GroupM | Foto: PR/Mindshare

I takt med at annoncørerne bruger flere og flere penge på online reklamer, er brugernes irritation over dem vokset lige som brugen af software, der blokerer for annoncer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu