Mediebureau kaster sig ind i kampen mod irriterende reklamer på nettet
Mediemarkedet risikerer at undergrave egen forretning, hvis brugernes irritation over online reklamer fortsætter med at stige. Det mener mediebureauet Mindshare, der nu dropper 12 af de mest problematiske online formater.
![Martin Rasmussen er direktør for Mindshare Danmark og Nordics, som er en del af bureaugruppen GroupM | Foto: PR/Mindshare](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10178270.ece/ALTERNATES/schema-16_9/martin-ove-rasmussen-mindshare1.jpg)
I takt med at annoncørerne bruger flere og flere penge på online reklamer, er brugernes irritation over dem vokset lige som brugen af software, der blokerer for annoncer.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.