Bonnier klar med e-shops i år
Vejen ind på e-commerce markedet skal især gå gennem nye selvstændige shopbrands, siger nyudnævnt chef for Bonnier Publications E-commerce Jesper Buchvald.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5858097.ece/ALTERNATES/schema-16_9/designfund.dk2.jpg)
Udgiveren bag magasinsællerter som Illustreret Videnskab og Bo Bedre sømmede i går en ny forretningsenhed fast på organisationstræet, Bonnier Publications E-commerce.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Bonniers nye digitale magasiner skal "føles" som papir
For abonnenter