Aller-direktør lægger an til offensiv på video

Aller Medias fokus skal ikke længere være rettet laserskarpt og udelukkende mod de trykte magasiner. Fremover skal indholdet stå i centrum, og derfor forventer adm. direktør Charlotte Riparbelli, at video vil spille en større rolle i bladhusets strategi.
Aller vil fremover have et øget fokus på indhold frem for formater. | Foto: PR/Aller Media
Aller vil fremover have et øget fokus på indhold frem for formater. | Foto: PR/Aller Media

Allers indhold skal bringes i spil på flere og nye måder og ikke længere næsten udelukkende være orienteret mod det skrevne format og det trykte blad, som har været udgangspunktet i årtier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu