Aller-direktør lægger an til offensiv på video
Aller Medias fokus skal ikke længere være rettet laserskarpt og udelukkende mod de trykte magasiner. Fremover skal indholdet stå i centrum, og derfor forventer adm. direktør Charlotte Riparbelli, at video vil spille en større rolle i bladhusets strategi.
![Aller vil fremover have et øget fokus på indhold frem for formater. | Foto: PR/Aller Media](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13021990.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7g1avmtqig41g4adnna1.jpg)
Allers indhold skal bringes i spil på flere og nye måder og ikke længere næsten udelukkende være orienteret mod det skrevne format og det trykte blad, som har været udgangspunktet i årtier.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.