Costume-satsning har vist succes i Danmark – nu lanceres konceptet i Norge

Siden begyndelsen af året har Costume tilbudt kommercielle partnere at udkomme med indhold og kampagner gennem Costumes egne læsere, der får en influencerrolle. Koblingen mellem medie og influencermarketing bliver nu også rullet ud hos Costume i Norge.
Foto: PR/Benjamin Media
Foto: PR/Benjamin Media

Modemagasinet Costume, der udgives af Benjamin Media under Bonnier Publications, lancerede i begyndelsen af året en ny satsning, der inddrager magasinets læsere i rollen som influencer. Nu udvides den danske forretningsmodel til Costume i Norge.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu