Costume-satsning har vist succes i Danmark – nu lanceres konceptet i Norge
Siden begyndelsen af året har Costume tilbudt kommercielle partnere at udkomme med indhold og kampagner gennem Costumes egne læsere, der får en influencerrolle. Koblingen mellem medie og influencermarketing bliver nu også rullet ud hos Costume i Norge.
![Foto: PR/Benjamin Media](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12568066.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7d8m31nh2g517r2s3fpg.jpg)
Modemagasinet Costume, der udgives af Benjamin Media under Bonnier Publications, lancerede i begyndelsen af året en ny satsning, der inddrager magasinets læsere i rollen som influencer. Nu udvides den danske forretningsmodel til Costume i Norge.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Norsk reklameomsætning er i "forsigtig fremgang"
For abonnenter