Tour-træt: Gul trøje-tv tabte fart

Favoritternes tidlige fald og mindre dansk islæt dæmpede Tour de France-fascinationen,  men for TV 2 er cykelløbet stadig en uovertruffen kommerciel sommergevinst, vurderer bureau-gruppe.

Hver dansker brugte i gennemsnit fem timer og 37 minutter på at se Tour de France 2014 på TV 2, DR1 og TV 2 News.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu