Tour-træt: Gul trøje-tv tabte fart
Favoritternes tidlige fald og mindre dansk islæt dæmpede Tour de France-fascinationen, men for TV 2 er cykelløbet stadig en uovertruffen kommerciel sommergevinst, vurderer bureau-gruppe.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6899099.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Tour_de_France.jpg)
Hver dansker brugte i gennemsnit fem timer og 37 minutter på at se Tour de France 2014 på TV 2, DR1 og TV 2 News.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Top20: Tour-finalen topper seernes hitliste
For abonnenter
Top 20: 'Guld på ...' nupper den gule trøje
For abonnenter