Bureauer: Ny TV 2-strategi - samme udfordring
TV 2's fokusering på at ramme bredere blandt seerne kan være medicinen mod hovedkanalens seerfald - hvis man kan nå i mål med ambitionerne, lyder det fra flere mediebureauer.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5958414.ece/ALTERNATES/schema-16_9/vild%2520m%2520dans%252013.jpg)
Det står nu klart for konkurrenterne og annoncemarkedet, at TV 2's flagskib hovedkanalen justerer sin kurs og fremover vil kigge bredere efter sine seere.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2 vil angribe DR på midtbanen
For abonnenter