Netflix indgår aftale med amerikansk supermarkedskæmpe

I et træk, der skal give Netflix et bredere indtjeningsgrundlag og stærkere marketingmuskler, har streamingtjenesten givet håndslag på at få etableret sin første online butiksportal.
Den hyperpopulære serie "Squid Game" har en del ikoniske kostumer og motiver at tage af til merchandise. | Foto: AFP/Ritzau Scanpix
Den hyperpopulære serie "Squid Game" har en del ikoniske kostumer og motiver at tage af til merchandise. | Foto: AFP/Ritzau Scanpix

Bluetooth højtalere i retro-look fra "Stranger Things", "Squid Game"-plysdukker og t-shirts med motiver fra andet populært indhold på Netflix bliver snart samlet i én online portal i USA. Det sker, efter streamingtjenesten har indgået en aftale med verdens største supermarkedskæde, Walmart, skriver Wall Street Journal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu