Rapport: Streaming er blevet mainstream på mediemarkedet
Forbruget af streamingtjenester vokser år for år, og i 2020 var der næsten lige så mange danskere, der streamede ugentligt, som der så traditionelt tv. Det viser ny delrapport, der sætter tal på udbredelsen af bl.a. Netflix, Mofibo og Podimo.
![Foto: Jonas Olufson/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12967765.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7fpzp9gqbzcnvjz6odo.jpg)
Streaming er for alvor kommet for at blive og er snart en lige så integreret del af hverdagen for den danske befolkning, som traditionelt flow-tv. Det viser delrapporten "Kort nyt om streamingtjenester", der er en del af af Slots- og Kulturstyrelsens årlige kortlægning af mediernes udvikling i Danmark.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.