DR Medieforsknings årlige rapport er landet: Her er fem nedslagspunkter
I sin årlige overflyvning over tendenser i det forgangne medieår fremhæver DR Medieforskning bl.a. de ændringer i medievanerne, som coronakrisen førte med sig. Her får du et overblik over nogle af de centrale pointer fra rapporten.
![2020 bød på et væld af pressemøder – her et billede fra et af de mere betydningsfulde 11. marts, hvor en nedlukning af landet blev annonceret. | Foto: Anthon Unger](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12702931.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7e5kor2cl89ej9vuc4u.jpg)
DR Medieforskning sætter sig årligt til tasterne og skyder et nyt år i gang med at udgive en rapport om det, vi netop har forladt. Torsdag er rapporten om befolkningens mediebrug i 2020 landet, og herunder slår MediaWatch ned på fem pointer, som rapporten byder ind med.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Annoncemarkedet går fra turbulent 2020 til usikkert 2021
For abonnenter