DR Medieforsknings årlige rapport er landet: Her er fem nedslagspunkter

I sin årlige overflyvning over tendenser i det forgangne medieår fremhæver DR Medieforskning bl.a. de ændringer i medievanerne, som coronakrisen førte med sig. Her får du et overblik over nogle af de centrale pointer fra rapporten.
2020 bød på et væld af pressemøder – her et billede fra et af de mere betydningsfulde 11. marts, hvor en nedlukning af landet blev annonceret. | Foto: Anthon Unger
2020 bød på et væld af pressemøder – her et billede fra et af de mere betydningsfulde 11. marts, hvor en nedlukning af landet blev annonceret. | Foto: Anthon Unger

DR Medieforskning sætter sig årligt til tasterne og skyder et nyt år i gang med at udgive en rapport om det, vi netop har forladt. Torsdag er rapporten om befolkningens mediebrug i 2020 landet, og herunder slår MediaWatch ned på fem pointer, som rapporten byder ind med.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu