Nordisk Discovery-topchef: Vi har tre udfordringer på det danske flow-marked
Discoverys udfordringer på flow-tv kan i Danmark koges ned til begrænset teknisk distribution, at adskille kerneindholdet fra konkurrenternes og at retfærdiggøre stadigt dyrere investeringer i linært tv-indhold og sportsrettigheder, lyder det fra selskabets ledelse i Norden.
![James Gibbons, Discoverys direktør for Norden, Storbritannien og Irland. | Foto: DISCOVERY NETWORKS/PR](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12978877.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7fs0hc28d791bb1pkd2n.jpg)
Discovery Networks har ikke fået nye distributionsaftaler i hus efter bruddet med Yousee ved udgangen af 2019, som resulterede i, at selskabet mistede omkring halvdelen af sin flow-tv-distribution.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.