Tæt på hver fjerde omsætningskrone hos TV 2 var digital i 2020
Vækst i antallet af abonnenter på TV 2 Play og i digitalt annonceprodukt var med til at løfte den digitale omsætning hos TV 2 i 2020.
![Foto: Screenshot fra play.tv2.dk](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12738371.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7ed7blw050jxz8kvnrs.jpg)
25 pct. af omsætningen skal være digital i 2021. Sådan lød ambitionen fra TV 2 i 2018, og ved udgangen af 2020 – altså et år før tid – blev ambitionen "stort set" indfriet, oplyser TV 2.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.