TV 2-direktør om ny strategi: "Vi står på en brændende platform"

De kommende år bliver afgørende for TV 2's fremtidige gennemslagskraft i transformationen fra lineært til digitalt tv-forbrug, siger direktør, der varsler flere investeringer i indhold og lavere overskud de kommende år.
Anne Engdal Stig Christensen, adm. direktør, TV 2. | Foto: Miklos Szabo
Anne Engdal Stig Christensen, adm. direktør, TV 2. | Foto: Miklos Szabo

TV 2 lægger en ny strategi uden de traditionelle tv-kanaler i centrum. I stedet er streamingtjenesten Play i hovedfokus i den femårige plan med titlen "TV 2 Play til alle", som ledelsen torsdag har præsenteret for de ansatte.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu