Norsk reklamemarked faldt med 18 procent i andet kvartal
Næsten 1 mia. norske kr. blev trukket ud af annoncemarkedet i andet kvartal sammenlignet med sidste år.
![Foto: Jens Dresling/Politiken/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12367943.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20020906-175547-pf-1423x798we.jpg)
Coronakrisen har været hård ved annoncemarkedet – også det norske, som i andet kvartal fik trukket 18,2 pct. ud af sig sammenlignet med samme kvartal året før. Det skriver Kampanje med henvisning til en rapport fra analyseinstituttet IRM.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.