Briefing: Ugen i mediebranchen
Efterspørgslen på podcasts buldrer frem, TV 2-tal viser hovedkanalens abonnementsomsætning, Radio24syv-brandet genoplives, Discoverys flow-seere forsvinder og biograferne får økonomisk hjælp. Tag med i helikopteren og få ugens overblik over mediebranchen.
![Foto: Martin Lehmann/Politiken/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12526038.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7czey9gg4uf1j4wdelcr.jpg)
Sommertid er blevet til vintertid, og når du går hjem fra arbejde, har mørket lagt sig. Men efter mørke kommer lys, og et af lyspunkterne i dit liv er selvfølgelig den ugentlige gennemgang af, hvad der er hændt i mediebranchen - så den kommer her.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.