1H: Dramatisk nedtur for kommercielt tv
Den danske mediaomsætning faldt med tre pct. i 1. halvår 2014, og især en dramatisk nedtur for tv-kanalernes reklamesalg i 2. kvt. trak ned, viser nyeste K&K-index.
![Foto: Colourbox](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5223535.ece/ALTERNATES/schema-16_9/preview_COLOURBOX1993318.jpg)
Den danske mediaomsætning faldt med tre pct. i 1. halvår 2014 og endte på samlet 1,17 mia. kr.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Q1: Online og ugeaviser sender annoncesalg i plus
For abonnenter
K&K: Tiden moden til politisk reklame på tv
For abonnenter