K&K: Tiden moden til politisk reklame på tv
Det er et forældet paradoks, at politikerne ikke må tale til befolkningen via tv-reklamer, når de kan bruge web-tv, radio, social media, mails, og frit stoppe brochurer i folks postkasser, siger Kreativitet og Kommunikation.
Kommunalvalgets lokale kandidater vil i november annoncere på print, på radio, outdoor og uddele tonsvis af materiale, også direkte ned i folks postkasser, uanset ‘nej tak’ skilt - men de må ikke reklamere på tv.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
"Ingen markedsomvæltning efter reklamefusion"
For abonnenter
Markant sporskifter fylder 50
For abonnenter