"Ingen markedsomvæltning efter reklamefusion"
Den nye reklamegigant 'Publicis Omnicom Group' samler hele 13 bureauer fra 2014, men ændrer næppe spillereglerne på det danske mediemarked, vurderer Tine Aurvig-Huggenberger, direktør for Kreativitet og Kommunikation.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5764843.ece/ALTERNATES/schema-16_9/publicis%2520omnicom%2520group.gif)
De to store reklamebureau-grupper Publicis Groupe og Omnicom Group meddelte søndag at de planlægger at fusionere i 2014.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Markant sporskifter fylder 50
For abonnenter