Radius Kommunikation hæver bundlinjen
Kommunikationsbureauet løfter omsætning og driftsresultat og når første reelle overskud i tre år.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6557799.ece/ALTERNATES/schema-16_9/radius_komm.jpg)
[fakta] Efter to mere magre år markerede 2013 et økonomisk vendepunkt for kommunikationsbureauet Radius Kommunikation, hvis kunder bl.a. tæller McDonalds, Spies Rejser og Microsoft Danmark.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Advice vokser men høster mindre overskud
For abonnenter
Operate gik tilbage i 2013
For abonnenter