Advice vokser men høster mindre overskud
Salget steg, men bundlinjen faldt i 2013 for kommunikationsbureauet Advice, der lagde hårdt ud og måtte tilpasse i løbet af året.
![Espen Højlund, adm. direktør for Advice.](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6551631.ece/ALTERNATES/schema-16_9/espen%2520h%25C3%25B8jlund%2520(ny%2520besk%25C3%25A5ret).jpg)
Indtjeningen vokser 10 pct., men resultatet faldt med knapt en tredjedel i kommunikationsbureauet Advice i 2013 - første år for virksomhedens nye strategi om at arbejde på tværs af marketing, kommunikation, PR og forretningsudvikling.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Advice i fyringsrunde
For abonnenter